Ga naar de hoofdinhoud

Meer groen

Van "Opnieuw inrichten van de Röntgendreef"

Ga naar het project

Er zijn de laatste jaren veel bomen doodgemaakt en verwijderd door de gemeente. Aangezien mensen last hadden van de kleine blaadjes neem ik aan dat er bomen geplaatst kunnen worden die grote bladeren dragen. Nu hebben bewoners de stukken grond " ingepikt" waar eerst de bomen stonden. Dit lijkt mij niet oké. Dus graag weer bomen in onze straat. Ook het groen tussen de Ichthus en de Röntgendreef laten staan. Dit is ons beloofd door de toenmalige burgemeester. Als het groen wordt weggehaald en er jong groen wordt gepland, dan gaat dit zeker platgetrapt of gesloopt worden.

Qua verkeersdrempels lijkt het mij zinvol om de drempels die op de Uiverlaan gebruikt worden zeer effectief. De huidige drempels zijn voor vele leveranciers geen obstakel

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Geplaatst door

op 4 november 2025

Huidige status

gezien

Tags

Wonen